tirsdag 13. september 2011

Noen tanker

Mens jeg sitter her å skriver om turen i Femundsmakra, kommer jeg på mange ting jeg har lyst til å skrive om her osv. Det har blitt litt ensformig om dagene, da alle innleggene handler om turen i Femundsmarka. Dette kommer seg også av at rett etter turen hadde jeg ikke tid til å sette meg ned å skrive. Det er derfor alt sammen kommer nå.

Hvis det er noe dere som leser mener jeg burde skrive om/forklare mer om osv, så er det bare å ta kontakt ! Enten legge igjen en kommentar (har funnet ut at de kan være kjekke å sjekke ) :) eller sende en mail til friluftsgutta@hotmail.com denne blir sjekket flere ganger i uka.

Jeg har noen planer for innlegg iløpet av høsten noen av dem er her -

Film/bilder fra Tekslehogget
Film/bilder fra Femundsmarka (venter bare på musikk til prosjektet)
Innlegg ang div utstyr
Har også en filmsnutt liggende klar fra en tur med datteren min.
I den forbindelse så kommer det mer ang "På tur med barn",

Noen som har forslag, bare rop ut !

Friluftshilsen
Christian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar