onsdag 14. september 2011

Kristoffer Clausen en BLØFF !

Da jeg leste avisen til morgenen ble jeg svært skuffet, og mange med meg. Her har vi trodd at Kristoffer Clausen var en ærlig mann. Men der tok vi alle feil. Han har ikke bodd ute i villmarka et helt år. Han har flere ganger avbrutt prosjektet, vært i sverige, sovet på hotell, hytte osv. Hvem skulle trodd dette ? Her har han tjent gode penger på prosjektet sitt, som bare er en bløff. Jeg tror nok ikke bladet Villmakrsliv vil skrive lenger at de er "Stolt sponor av Kristoffer Clausen". Han sier også i intervjuer at en nær slekning var syk. Kunne han heller ikke vært så ærlig før han startet prosjektet å sakt at det kanskje ville bli litt amputert, da han ville besøke slekningen i ny og ne. Dette tror jeg folk hadde skjønt og forstått. Jeg hadde tenkt til å kjøpe boka, men det lar jeg være nå. At han fikk prisen årets villmarking skjønner jeg godt, men når det ikke stemmer er dette helt feil. Han burde si fra seg prisen og levere den tilbake. Disse uttalelsene burde han ha kommet med lenge lenge før.

Trist og leit hele saken egentlig.

1 kommentar:

  1. Hei
    Helt enig. Veldig trist at han bløffet oss på denne måten. Boka er velskrevet, men har ikke lenger noen verdi. Jeg har sendt epost til forlaget og krevd pengene tilbake.

    Erik

    SvarSlett