onsdag 28. september 2011

Film fra tur til grottene på Skrim

Da har jeg fått sydd sammen noe av det jeg filmet på turen til Sandågrotta på Skrim. Det er en fantaskisk opplevelse og bare være der oppe og titte. Jeg trodde ikke jeg skulle komme ned i grotta, da det har vært mye regn i sommer. Men der tok jeg feil, det var lite vann så jeg kom meg ned. Eneste som ble litt skuffende var at filmen ble litt mørk enkelte steder. Planen er da at jeg skal opp en gang til for å prøve med bedre lys. Om det blir på denne siden av jul vet jeg ikke enda, jeg får se om tiden strekker til. Men det er helt sikkert at jeg skal opp igjen for å prøve å få et bedre resultat. Filmen legger jeg ut som link under, og på filmsiden vår.
Etter å ha sittet i over en time å ventet på at filmen skulle laste seg opp på Youtube, fant jeg ut at det ikke lenger går ann å lagre filmer over 15 min. Derfor ble det to filmer!
Håper de faller i smak !

Første filmen finner du ved å trykke her
http://www.youtube.com/user/friluftsgutta1 (det er til kanalen på youtube.)

Neste film kommer iløpet av kvelden/natta !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar