søndag 4. desember 2011

Snart pappa igjen !!! Døgnet skulle hatt flere timer !

Tiden går alt for fort om dagen. Jeg har masse av ideer og stoff som burde vært ute på siden, men tiden strekker ikke til. I det siste har mest av tiden gått til oppussing av kjøkken m.m. I tilleg til det nærmer det seg termin på barn nr 2. Jeg skal bli pappa igjen iløpet av desember. Dette blir stort ! Da tror jeg nok at familien er komplett med ei jente og en gutt (de sa iallefall at fosteret hadde 3 bein). Så hver dag fremover blir spennende.

Forhåpentligvis for jeg tid til litt på siden etter at poden er født. Jeg har mye planer fremover, noen små og noen STORE. Så det er bare se hvordan tiden strekker til. Det ligger også en film fra en tur i sommer med datteren min som skal ut. Hun var med pappa på overnattingstur i telt i sommer, da var hun 2 1/2 år. Sannsynligvis blir det flere turer der jeg har med datteren min på tur.

Jeg tar tiden til hjelp så håper jeg at de av dere som er inne her å titter innimellom har litt tolmodighet med meg. Jeg skal prøve så godt jeg kan å oppdatere så mye jeg kan.

Friluftshilsen

Christian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar