fredag 15. juli 2011

Siste natta


Vi har slått leir rett ved kaia til Femund fergen. Årets tur er snart slutt. Båten går fra synnervika lørdag 09.00 og er fremme ved elgå 12.30. Vi har også vært en tur på Langen gjestegård, jeg kommer til å skrive et eget innlegg om dette stedet når jeg kommer hjem. Maken til plass og gjestfrihet!! Innlegget kommer iløpet av neste uke! For jeg gikk inn i teltet for å legge meg traff jeg også på en jeg har gått på skole med i oslo, verden er liten... Møte kjent folk på samme plasser som dette og sent på kvelden! Nå er det kvelden her i teltet. Kommer nok et lite slutt innlegg i morgen, og mer fyldige referater fra turen til uken. Bilder og film kommer også! Virker som det også kommer litt regn i natt,drypper litt på teltet. God natt fra teltet ved Femund;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar