onsdag 15. juni 2011

Oppdatering

Det tok sin tid, men tirsdag 14.juni fikk jeg omsider meldt meg inn i Turistforeningen. Dette er noe jeg skulle ha gjort lenge men ikke fått gjort. I samme slengen som jeg tegnet medlemsskap, tok jeg også med nøkkelen til alle de ubetjente hyttene rundt om i Norges land. Denne nøkkelen kan også være kjekk å ha med seg i Femundsmarka. Nøkkelen betaler man 100kr i depositum for, så egentlig så bare låner man den :) . Om jeg blir no aktivt medlem utover privat bruk vet jeg ikke enda, det får tiden vise.

Trykk på logoen for å komme til Turistforeningen sine sider.

Forberedelsene til Femundsmarka går også sin gang. De fleste innkjøpene er gjort og det gjenstår bare å gå over utstyret for å legge til og trekke fra utstyr. Frokosten blir som vanlig havregrøt. Jeg kom over ferdig posjonspakker på Rema 100 fra Møllerens. Disse var utrolig kjekke, man trengte kun å koke opp vann og helle posen og vannet i en skål, vente noen minutter, voila ! ferdig grøt. Utenom dette blir det også en tur til XXL i Sandvika på fredag for noen småkjøp.

Christian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar